DVD vásárlás és csatlakozás a 2014 Szeptember 20.-ai premier vetítésekhez

DVD vásárlás

Még tudsz vásárolni DVD-t ha a 2014 Szeptember 20.-ai világméretű összehangolt premiervetítésekhez szeretnél csatlakozni.

http://www.oneworldbirth.net/microbirth/

Erről az oldalról pedig a letölthető anyagokat, posztereket, és egyéb a vetítés megszervezésében segítségedre lévő anyagokat tudod letölteni:

http://microbirth.com/downloads/

Ha pénztárcád nem engedi, hogy ezen az áron vásárolj DVD-t, jó hír, hogy a 2014 szptember 20.-ai premier vetítések után, tervbe van véve egy második vetítéshullám, amikor valószínűleg a DVD-t jóval olcsóbban meg tudod majd venni, vagy a filmet le tudod tölteni.

 

Visszapillantás: Hogyan zajlott a film elkészítéséhez szükséges pénz beszerzése …

Miért volt szükségünk az Önök segítségére?

Ahhoz, hogy a film elkészüljön szükségünk volt az Önök segítségére. A saját pénzünket már elhasználtuk. A film olyan nagyságrendű, hogy nem tudtuk saját erőnkből befejezni. Mi csupán két egyszerű filmes vagyunk, Önök tesznek bennünket különlegessé! Szükségünk volt még pénzre a film vágásához, és befejezéséhez.

Ekkor már 36000 kilométert utaztunk, így már félúton voltunk. Még felkerestük a New York-i Emberi Mikrobiom Project-et. Még interjúkat készítettünk az irányító szülészeti szervezetek, az Egyesült Nemzetek, a WHO és a Világ Gazdasági Fórum vezetőivel.

Továbbá ahhoz, hogy a filmet be tudjuk fejezni, és hogy elérjük, hogy világszerte minél többen lássák, az Indiegogo kampányoldalt használtuk, mint ahogyan az előző filmünknél is, amely a szülő nők emberi jogainak védelméért szólalt fel. 50 különböző országból, több mint 1000 ember vállalta, hogy ugyanazon a napon, összesen 100.000 néző előtt vetíti le a „Szabadságot a szülésnek és születésnek!” című filmet. A filmvetítéseket médiahírek és szalagcímek övezték szerte a világban. Továbbá a film vitákat inspirált a szülészeti ellátás jobbításáért.

20131127021321-freedom-for-birth-screening_image1

közönség a Szabadságot a szülésnek és születésnek c. film vetítésein

 

Ez a mostani film jó lenne, ha még ennél is többet érne el.  Ez alkalommal a több ezer filmvetítést szeretnénk elérni, amihez olyan határozott gondolkodású és erős akaratú jelentkezőket keresünk, mint amilyen te is vagy.

Minden egyes ország minden egyes városában tervezzünk egy filmvetítést. Az Egyesült Nemzeteknél, a Fehér Házban, az angol Miniszterelnöki Hivatalban és világszerte minden kormányszékhelyen. Ha ezt megcsináljuk, akkor el tudjuk érni, hogy a világmédia ránk figyeljen. Elérhetjük, hogy az egészségügyi ellátórendszerek felfigyeljenek ránk. A Miniszterelnökeink és Köztársasági elnökeink figyelmét is megragadhatjuk. 

 A szülés egy multi-milliárd dolláros üzlet, aminek mi magunk vagyunk az ügyfelei.  Az üzlet ügyfeleiként és fogyasztóiként jogaink vannak, és a hangunkat is hallathatjuk. Az összehangolt filmvetítésekkel hatalmasra nőhet a hangunk, amivel együtt kiálltunk majd a változásért.

Ha ennek te is részese szeretnél lenni, ha segíteni szeretnél, akkor arra kértünk, támogass minket az Indiegogo kampány segítségével. Ha te is filmvetítést szeretnél rendezni, még vásárolhatsz DVD-t. Hiszünk abban, hogy ez egy történelmi pillanat. 

 Mi döntjük el mi történjen velünk.

http://www.oneworldbirth.net/microbirth/

A következő lehetőségek voltak a MikroSzülés című film támogatásához, bankkártyás, vagy PayPal fizetéssel:

  • Ha vásárlás nélkül adakoznál a film készítésére egy saját magad által meghatározott összeget, akkor a piros “contribute now” gombra kattintva az előre beírt $100-at kitörölve tetszőleges összeget tudsz utalni.
  • 10$ (2260Ft) Szívből jövő köszönet, emailben folyamatos tájékoztatás a kampányról.
  • 15$ (3390Ft) A Doula! című film online hozzáférése. Angol nyelven, otthoni használatra.
  • 20$ (4520Ft) A “Freedom for birth” című film online hozzáférése. Angol nyelven, otthoni használatra.
  • 30$ (6780Ft) A “MicroBirth” című film online hozzáférése 8 héttel a premier után, otthoni használatra.
  • 40$ (9040Ft) A “MicroBirth” című film letöltése 8 héttel a premier után, otthoni használatra.
  • 50$ (11.310Ft) A “MicroBirth” című film DVD-n, otthoni használatra 8 héttel a premier után, postakoltséggel együtt.
  • 60$ (13.570Ft) A “MicroBirth” című film premier vetítési joga, közönségnek vetíthető DVD-n, licensszel, oktatásban is felhasználható. Poszterekkel, marketing segítséggel. Jegyek árulhatók a vetítésekre.
  • 150$ (33.930Ft) A “MicroBirth” című film premier vetítési joga, közönségnek vetíthető DVD-n, licensszel, oktatásban is felhasználható. Poszterekkel, marketing segítséggel. Jegyek árulhatók a vetítésekre.+ a film végén a köszönet szekcióban a támogató és cége neve feltüntetve.
  • 500$ (113.100Ft) Azoknak a szervezeteknek, akik több premier vetítést szerveznének egyszerre ez egy különleges csomag: 10 premier vetítést tartamaz, 10 licensszel, 10 DVD-vel (egy címre postázva) Poszterekkel, marketing segítséggel. Jegyek árulhatók a vetítésekre.+ a film végén a köszönet szekcióban a támogató és cége neve feltüntetve.
  • 1000$ (226.200Ft) A MicroBirth című film premier korlátlan vetítési joga, közönségnek vetíthető DVD-n, licensszel, oktatásban is felhasználható. Poszterekkel, marketing segítséggel. Jegyek árulhatók a vetítésekre.+ a film végén a támogató és cége neve feltüntetve külön oldalon legalább 3mp-ig.
  • 5000$ (1.131.040Ft) A MicroBirth című film premier korlátlan vetítési joga, közönségnek vetíthető DVD-n, licensszel, oktatásban is felhasználható. Poszterekkel, marketing segítséggel. Jegyek árulhatók a vetítésekre. A film végén a köszönet szekcióban a támogató és cége neve feltüntetve. + A filmkészítők külön filmet készítenek a támogatóról, és cégéről (utázás és szállásköltségeket a támogató állja)

 

How Much Money?

We are asking for $100,000 for this campaign which is an incredible amount of money – and covers the direct costs of completing filming, editing, getting the film released, and screened around the world for maximum impact.

We also aim to create “broadcast deliverables” so that the completed film is delivered in the correct formats to secure future international TV broadcast sales. Through the power of TV, many more people will then be able to watch the film and be aware of the issues.

Here’s our budget for how the $100,000 would be spent on the direct costs of making this film.

$20,000 – flights, accommodation and travel (from UK to US and UK to Switzerland) to film interviews with key members of the World Economic Forum, the United Nations, the World Health Organization, the top people from the leading Obstetric organisations and other scientists working in this field.
$5,000 – for hire of camera, sound and lighting kit to complete filming
$20,000 – post-production costs to edit and complete the film including credits, grade, sound-dub and mastering; then we need the film to be translated into as many languages as possible.
$5,000 – for animation and specially designed graphic sequences to be created for inclusion in the film.
$15,000 – PR and marketing – engaging the services of a global PR marketing company to promote the film and global world screenings for maximum impact.
$2,000 – graphic design costs of creating graphics for marketing including the poster, logo, DVD cover design etc.
$3,000 – website costs – creation of a dedicated website (including making the film available to stream and download from the website) in multiple languages.
$5,000 – authoring DVD & duplication of PREMIERE screening DVDs in PAL and NTSC
$5,000 – shipping costs  for sending out PREMIERE screening DVDs
$5,000 – global campaign manager – to pay for someone to run the global campaigning side of things for six months, including creating and co-ordinating direct actions that people can do now and to help support all those holding a screening.
$15,000 – broadcast deliverables – for creating all the things you need to secure a broadcast sale, including the film available in different formats HD, digibeta, PAL & NTSC, 16×9 and 4×3, text and text-less versions etc.

If We Don’t Reach The Target Amount?

If we don’t reach the full target amount, be assured that we will still finish and release the film on time. We as filmmakers are 100% committed to getting this film made and released as we believe it is so vitally important.

If we are unable to reach the target amount, then yes we will try other avenues like applying for grants or film funds to make up the difference but we can’t count on that funding. When we’ve tried applying for grants before, this type of project has often been seen as “too niche” or “not mainstream enough” to attract outside funding.

However much we raise, if it’s below the target amount, we will still make and release the film. So the film will still happen, but we may have to make compromises but the message will still be there.

If we only raise $80,000 – we won’t be able to produce broadcast deliverables. We would have to run another campaign to raise enough money to pay for all the formats to be produced in order for the film to be considered for broadcast.
If we only raise $60,000 – we won’t produce broadcast deliverables and we won’t be able to afford to hire the services of a PR agency and the global campaign manager. So we will have to do all the PR and marketing ourselves as well as manage the global campaign – we can do it, but we don’t believe it will be anywhere near as good or as effective!
If we only raise $40,000 – we will do the remaining filming just in the UK and Europe.
If we only raise $20,000 – we will do all the remaining filming in the UK only and we will keep all other costs to a bare minimum.

If we make more than the $100,000 target, then we will spend the extra money on  additional marketing to make sure this film is seen by the key decision-makers in every community, in every country for maximum impact. We will also produce supplementary share-able free educational materials to further raise awareness.

Az indiegogo kampánnyal a filmkészítők végül 83.860 US Dollárt gyűjtöttek össze.